2010年5月18日火曜日

フィールド用ブログ開設しました

はじめまして.あまと申します.

このブログはフィールドワーク記録用のブログです.
基本,函館周辺のフィールドにおける様々な出来事(公私問わず)を書いて行こうと思ってます.
たまに関係のない事も書くと思いますが(笑)

あとは,英語の勉強のためにも,たまに英語で書こうかなと思ってみたり(自信無い).

それではよろしくお願いします.

Hello, my name is Amazakura.

This weblog is for field work.

I'm going to write about various occurrences in the field of Hakodate or its surrounding.

But I may sometimes write about occurrences unrelated to it.

I will sometimes write an article in English to study English.

Thank you.

↑あってるのか自分でも自信無い(笑)